ال‌سی‌دی لپ‌تاپ

وبلاگی برای درج اطلاعات تخصصی در زمینه تعمیر انواع مانیتور

ال‌سی‌دی لپ‌تاپ

۱۱ بازديد
تعمیر ال سی دی لپ تاپ
تعمیر ال سی دی لپ تاپ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ است که توسط تیمی از بهترین متخصصان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می شود. همانطور که می دانید گاهی اوقات به دلیل برخی اتفاقات غیرقابل پیش بینی یا بی احتیاطی کاربران، ال سی دی لپ تاپ آسیب می بیند و بیشتر آن از کار می افتد.

مقاله ای در مورد صفحه نمایش گوشی بخوانید.


از آنجایی که تصویر روی لپ تاپ رابط کاربر و دستگاه است، در صورت آسیب دیدن ال سی دی لپ تاپ عملاً دستگاه غیر قابل استفاده است و باید در اسرع وقت تعمیر شود. خوشبختانه در صورت شکسته شدن کریستال صفحه نمایش امکان تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ وجود دارد و دستگاه پس از تعمیر می تواند به حالت اولیه خود بازگردد. اگر لپ تاپ شما در این شرایط قرار دارد می توانید به مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ، قطعه تعمیر ال سی دی لپ تاپ مراجعه کرده و صفحه نمایش دستگاه خود را تعویض کنید.
مراحل تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ نیاز به تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ عمدتا به دلیل آسیب دیدگی و شکستگی قطعات آن می باشد بنابراین بهتر است در جابجایی و کار با این دستگاه احتیاط های لازم را رعایت کنید. در هر صورت اگر ال سی دی لپ تاپ شما به هر دلیلی آسیب دید و نیاز به تعویض داشت، می توانید با انجام مراحل زیر آن را تعویض کنید. توجه داشته باشید که بهتر است این مراحل توسط کارشناسان تعمیر ال سی دی لپ تاپ انجام شود و کاربران عادی از انجام این کار خودداری کنند. تلاش برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ بدون تخصص و تجربه، نه تنها مشکلی را حل نمی کند، بلکه احتمالاً به دلیل دستکاری های ناشیانه، مشکلات بیشتری را در دستگاه ایجاد خواهد کرد. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به قسمت های دیگر این وب سایت این گونه مقالات را دانلود و مشاهده کنند. مقالات مذکور توسط تیم تخصصی مرکز سخت افزار ایران گردآوری و گردآوری شده است.
برای تعویض و تعمیر LCD لپ تاپ مراحل زیر را دنبال کنید:
ابزار مورد نیاز: بسته پیچ گوشتی دارای پیچ گوشتی های مختلفی است. تعدادی تیغه یا صفحه نازک فلزی و لاستیکی. (وجود این صفحات برای برداشتن قاب ال سی دی یا قاب ال ای دی (قاب ال سی دی) ضروری است. برداشتن قاب ال سی دی باتری را خارج کرده و آداپتور را بکشید. صفحه را با دقت بررسی کنید تا قاب لپ تاپ جدا شود (در برخی از لپ تاپ ها وجود دارد دو بالش در قسمت بالایی وجود دارد که ال سی دی لپ تاپ را نگه می دارد، لازم است محافظ پلاستیکی این لپ تاپ ها برداشته شود و سپس پیچ زیر آن برداشته شود.) برای تعمیر ال سی دی لپ تاپ، شیار بین دو قاب ال سی دی را باز کرده و باز کنید. پیک را در راستای قاب ال سی دی لپ تاپ بالا بیاورید تا تمامی اتصالات قاب لپ تاپ شل شود.) توجه داشته باشید که راه های زیادی برای برداشتن قاب لپ تاپ وجود دارد و شما کاربران عزیز باید پس از بررسی دقیق این کار را انجام دهید.
به عنوان مثال ممکن است لپ تاپ شما پیچ صفحه نمایش نداشته باشد یا در موارد دیگر قاب ال سی دی شما با یک ضربه کوچک روی آن باز شود یا به سادگی با یک ضربه کوچک باز شود و نیازی به باز شدن نباشد. نه پیچ پس قبل از هر چیز بهتر است لپ تاپ خود را به درستی بررسی کنید و دستورالعمل های لازم را بیابید. برای این منظور می توانید به پیچ ها و نحوه باز کردن آنها به سایت سازنده لپ تاپ خود مراجعه کنید. حذف پنل LCD شکسته از لپ تاپ. تمام پیچ های نگهدارنده لپ تاپ را باز کنید.
تمام کابل هایی که از ال سی دی لپ تاپ به مادربرد لپ تاپ وصل شده اند را جدا کنید. (توجه: اگر لپ تاپ یا نوت بوک شما در سال 2010 تولید شده و دارای ال سی دی و نور پس زمینه است، روی برد لپ تاپ دو کابل وجود دارد، اما ال سی دی لپ تاپ های تولید شده بعد از سال 2010 یک کابل دارد. . .) اگر قصد خرید یک کابل جدید را دارید. LCD. برای دستگاه خود در این زمان می توانید با مشاهده برچسب های کارخانه مدل دقیق ال سی دی لپ تاپ خود را بیابید و نمونه بخرید.) نصب ال سی دی جدید لپ تاپ خریداری شده را باز کنید و مطمئن شوید که معلوم می شود همان LCD است. مانند لپ تاپ قبلی اگر دو LCD یکسان هستند، LCD لپ تاپ شما آماده اتصال است.
کابل تصویر را به ال سی دی جدید لپ تاپ وصل کنید و مطمئن شوید که ال سی دی جدید لپ تاپ کاملا در جای جدید خود قرار دارد. تست ال سی دی جدید لپ تاپ و تعویض قاب، گذاشتن کابل برق و باتری، تست ال سی دی جدید لپ تاپ و اطمینان از اتصال ال سی دی به دستگاه، قرار دادن قاب دور ال سی دی و سفت کردن پیچ های قاب ال سی دی.
دستگاه آماده سازی برای شروع موارد و پارامترهای مهم در انتخاب صفحه نمایش لپ تاپ مناسب عبارتند از: وضوح: تقریباً همه ما می دانیم که وضوح بالاتر همیشه بهتر است. اندازه صفحه نمایش معمولی 14 یا 15 اینچ است. (کمتر از 14 اینچ به خصوص برای کاربرانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند مناسب نیست). کارشناسان معتقدند تبلیغات لپ تاپ های لمسی بیشتر یک ترفند تبلیغاتی و دامی برای پول شماست. به خصوص که (حداقل در دنیای امروزی و با این وضعیت پیشرفت تکنولوژی) لمس دستگاه باعث مصرف بالای باتری می شود. در بیشتر موارد صفحه نمایش لپ تاپ نوع IPS بهتر از TN TFT است و زاویه دید بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. زاویه دید صفحه نمایش لپ تاپ برای کاربرانی که به راحتی می توانند تحت هر شرایطی به صفحه نمایش نگاه کنند، توصیه می شود. 
در این قسمت به برخی از مراحل تعمیر مانیتور لپ تاپ اشاره می کنیم: بررسی و کنترل قطعات کامپیوتر شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابل های اتصال، بررسی و کنترل فن ها و درایوهای نوری، کنترل ولتاژ کلیه مدارهای الکترونیکی مادربرد، کنترل ولتاژ کلیه کارت ها. مدارهای الکترونیکی گرافیک، مودم، پاور و ... روغن کاری تمامی فن ها همراه با شستشوی هیت سینک پردازنده و کارت گرافیک، گردگیری تمامی ورودی های هوای داخل لپ تاپ، انجام تنظیمات تخصصی برای بهینه سازی و افزایش سرعت نرم افزارهای کاربردی در لپ تاپ تعمیر تخصصی انواع درایو نورپردازی لپ تاپ (رفع عیوب مکانیکی و الکترونیکی)، تعمیر لپ تاپ در بخش گرافیک و در صورت نیاز تعویض تراشه گرافیکی لپ تاپ (VGA) در مرکز تعمیرات ال سی دی لپ تاپ، تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ بازیابی اطلاعات لپ تاپ با دستگاه PC3000 رفع مشکلات مدار شارژر مخزن گرافیکی شمال یک nd تراشه های جنوبی و .... حل مشکلات مدار SOUND و مدار LAN. مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK را برطرف کنید. مشکلات مدار POWERING را برطرف کنید.
نرم افزار نصب مادربرد لپ تاپ سازگار با ساختار نصب لپ تاپ ویندوز، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی لپ تاپ بررسی جامع قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت نیاز به روز رسانی انواع بایوس لپ تاپ و بازکردن قفل لپ تاپ بازرسی جامع صفحه نمایش لپ تاپ به منظور جلوگیری از ساییدگی پیکسل یا ضعیف بودن نور فلورسنت و مشکلات ولتاژ بالا و ... باز و به روز رسانی انواع بایوس و هارد کد لپ تاپ تعمیر و تعمیر خرابی لولا و فریم و همچنین تعویض انواع قاب لپ تاپ بررسی جامع هارد درایوها از نظر دقت سیلندر و هارد مکانیک لپ تاپ خدمات تخصصی تعمیر و تعویض صفحه نمایش ال سی دی و ال ای دی انواع لپ تاپ تعمیر و تعمیر هارد لپ تاپ (مکانیکی و الکترونیکی) ... سیلندر برد برد رفع خرابی دیتا بازیابی و تست سلامت انواع هارد، تعمیرات و ریکاوری لپ تاپ وایو باتری p (تعویض سلولی برای رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد برای رفع مشکلاتی مانند عدم اتصال به دستگاه و ...) تعمیر تخصصی انواع شارژر لپ تاپ (آداپتور لپ تاپ) تعمیرات کیبورد و تعویض کیبورد برای انواع لپ تاپ ( نوت بوک ) تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ.
مطالب مرتبط: تعمیر مانیتور

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.